петак, 30. новембар 2007.

SNOVI

SNOVI

Snovi ali ne uopšte snovi. Snovi današnji, jutrošnji.

San broj 1. – Posle dužeg vremena, budeći se jutros, zapamtio sam san koji sam

upravo sanjao pre naglog buđenja : Nalazim se na mestu suvozača

stare Škode, za volanom je moj komšija (sprat ispod) D.......i, koji je

odavno umro. Vozimo se šljunkovitom obalom pored Dunava, pet

kilometara daleko od Starog Slankamena od pre trideset godina.

Prepoznajem šumovitu adu i vrbak na obali, Kamen, kako ga je

nazvao D...o, gde smo podizali šator i ostajali po desetak dana

pecajući, pijući Lozu i Slankamensko kiselkasto vino i jedući ribu

ili sveže čvarke ako riba ne radi. Usporite ovde, nailazi oštra krivina

rekao sam komšiji, a mogli bi i da zaustavite, bešika će da mi se

rasprsne ! Komšija je u krivinu uleteo brzo, Škoda se zanela ali je

uspeo da je zaustavi na samoj ivici vode. Izleteo sam iz kola i pritr-

čao prvoj vrbi da se pomokrim.....probudio sam se i otrčao u kupa-

tilo.

San broj 2. – Kasnije u gradu, oko 13 sati, sretnem komšiju R...a (živog komšiju !)

i on se, videvši me lupi šakom po čelu i kaže mi : „ Jebote, sanjao

sam da si umro !“

Odgovorim mu ( mudro i prepametno !) da svaki dan neko umre, pa to može da

se desi i meni, rečima : “Možda ću i da umrem.“

R...o mi na to : „Šta sereš, produžio sam ti život.“

Eto ! Toliko o snovima, današnjim, jutrošnjim.

Dodatak!

Danas, 3.Decembra J.P.Đ. oko podne, mi radosno saopštava da sam se "popeo" za jedno mesto

jer je B.Z. umro muž ! Samo što se nisam "srušio mrtav" ! Kako bre umro, pa dogovaramo se da se nađemo i družimo...sutra putujem za N.S. ! Jeste, jeste, zvala me je da....nastavlja J.P.Đ. Gde su ti spiskovi, pogrešila si sigurno...nemoguće je...! Ide po spiskove, ja već spreman sa mobilnim u ruci da zovem N. da proverim i tresem se, muka mi je od svega, juče sam slušao njegovu muziku i hoću da je prebacim na MP3.

J.P.Đ. se vraća, lista spiskove i kaže : Bože, pa zaista nije ona, ovo je N.N. iz Zemuna a bila sam

ubeđena da je B.Z.

No comment !

Нема коментара: