субота, 17. новембар 2007.

SAMOĆA - POST SCRIPTUM

P.S. Napisao sam, citirao (Dostojevskog, Čehova?) : "Sami smo u svojoj bolesti" i reči Aleksandre Grubor iz njene najnovije knjige "Sporim brodom za Kinu" : "Usamljenost u neprilikama." Pošto apsolutno SVE "meandrira" (kako to fino kaže Saška Grubor) mojim mentalnim prosto- rima, shvatio sam da sam nepravedno izostavio činjenicu da samoća u bolesti i usamljenost u neprilikama, nikako ne isključuju saosećanje i brigu bližnjih. I ne samo bližnjih ! Zabrinutost do bola ! Ipak! "Tuđa ruka svrab ne češe", poslovica koja možda najbolje odslikava stanje "Samoće u bolesti" i "Usamljenost u neprilikama." Hvala bližnjima i širnjima na saosećanju i iskrenoj zabrinutosti ali do istine mogu doći samo onda kada, daleko bilo, puj, puj, puj, budu bolesni ili u neprilikama. Nikome to ne želim, kaže se ni neprijatelju a ja nemam neprijatelje, dakle nikome! I bližnjima i širnjima želim dobro zdravlje i trajni izostanak neprilika. Subjektivno - iskreno, Miško Petrović

Нема коментара: