субота, 29. децембар 2007.

ANNIVERSERY

Davno je veliki i pamerni VIB konstatovao : " Kod nas godine mogu biti rodne i nerodne, sušne ili plavne...ali su sve istorijske." Sigurno se sećate bar najvažnijih istorijskih godišnjica : "600 godina od boja na Kosovu", "200 godina od I srpskog ustanka"... Svečano su proslavljane i godišnjice rođenja ili smrti (?) naših velikana : Nikole Tesle, Pupina, Vuka Karadžića, evo skoro i Dositeja... te 150 godina od...te 200 godina od onog... 100 godina od osnivanja.... Ja sam ove 2007 godine tiho i dostojanstveno u sopstvenom mentalnom krugu, skromno proslavio i obeležio jednogodišnjicu! 25. Decembra prošle godine preživeo sam infarkt, te mi ova moja godišnjica, ma kako brojčano minorno izgledala u odnosu na gore pomenute, mnogo znači! Dajem i daću mnogo toga od sebe ne bih li dočekao barem tridesetogodišnjicu! Puj, puj, puj!

Нема коментара: