понедељак, 7. април 2008.

MIKO PETROVIĆ I JA

Neobjavljena kniiga broj 2

BURLESKE

1.

Sjedimo Miko Petrović i ja s Frojdom u jednu kafanu u Vijenu na Lijepom plavom Dunavu i pijemo. Sjedimo i pijemo, pijemo i sjedimo, razgovoru nikad kraja. Taman da poručimo sljedeću turu kad u kafanu uleće Frojdova šćer vas u suzama! Skoči Miko Petrović, zagrli je: "Sjedi dijete pa ćeš ni ispričat što je bilo.

Mala se utuši od suza! Viđi jadan što je šnjom, velim ja Froju. Sjede Frojd šćer na krilo, poče je smirivat, ljubit u suzne oči...

Poručih piće i poslije petog konjaka dođe mala sebe i prozbori : "Tata silovali su babu!"

Ada nijesu zar?, zapanji se Miko Petrović.

Zaplaka Frojo, ništo nije grđe od muškijeh suza, ne veli uzalud narodni genije: GROZNE SUZE NIZ BIJELO LICE!

Zasuka brke Miko Petrović: I što ćemo sad?

Moramo joj pomoć, promrsih kroza zube.

Kako, zavapi Frojd а brada mu drkti?

Moraćemo babu sjest s nama i analizirat fakat po fakat, energično osiječe Мiко Petrović sučući brke! Đe je baba upitah dijete, dovedi je da izvršim analizu.

Ni da Bog, zakuka mala, analizu može i mora izvršit samo njen sin i moj otac, i privi se uz Froja!

Ada šćeri moja, to mora bit analiza psihe, blago će Miko Petrović.

On i samo on, vrisnu đevojčica, analizu babine psihe izvršiće samo moj otac i niko drugi!

E falim te Bože svemogući, viknu Miko Petrović dižući ruke put neba, ođe i sad je rođena PSIHOANALIZA a dobri Frojo, Frojd će bit otac PSIHOANALIZE!

Amin, potvrdismo mi!

Нема коментара: