недеља, 30. март 2008.

ŠEZDESET TREĆE PISMO

Dragi Prijatelju,

Hvala vam iznad svega na ljudskom razumevanju! Hvala vam što mi dozvoljavate da objavim, vi kažete kompletnu prepisku ali ću ja dati da se objavi samo onaj deo koji sam ja pisao. Postoje pisma koja su baš lična ili pisma koja mi mnogo znače (znače mi sva!) a ko bude umeo, imao sposobnosti, želje i radoznalosti, moći će i iz mojih pisama da sazna vaše stavove, poglede, mišljenja....

Nadam se da će sve ispasti kako treba. Čim knjiga bude ili ako bude objavljena, poslaću vam nekoliko primeraka.

Mišel Uelbek u MOGUĆNOST OSTRVA na jednom mestu kaže : „More je nestalo, a sa njim i sećanje na talase." Uveren sam da "nestanak mora" za nas dvojicu neće značiti i kraj "sećanja na talase." I sami kažete da ovo nikako ne znači kraj našem dopisivanju.

Nadam se da će se ukazati prilika da vas i lično upoznam, što najiskrenije želim.

Prijateljski vas pozdravljam M.P.

P. S. Veliko vam hvala na ponudi ali sam u zaista „dobrim rukama“ i uveren sam da će ono što mi predstoji proteći najbolje što može. U ovom slučaju, optimista sam i imam nade!

Нема коментара: