недеља, 13. април 2008.

7.

Sjedimo i pijemo Lozu Miko Petrović i ja u jednu tavernu u Boku, kad stiže vapor. IZLJEŽE iz njega NEKAKVOGA PUKA, SVI ŠARENI KAO DIVLJE MAČKE, ISTREŠTILI OČI KAO TENCI .

Jesi li ufatio ritam, obrnu se Miko Petrović kelneru koji ni je donio sedmu Lozu, e sad nemo stajat dok ti ne rečemo . Odbijamo dimove Miko Petrović i ja каd se stvoriše dvojica, jedan visok ka Jablan imaše nos po naški i nekakvu smiješnu kapicu na glavu, pušaše na lulu ka Podgorički Turci. Oni drugi, bješe mu usjenu, zboraše malo no vazdan nešto pisaše u tefter. Nagnu se oni Jablan, skide kapicu i reče : "Dobar dan vam želim gospodo ."

Pogleda me Miko Petrović, te će onoj dvojici: "Dobro došli, sjedite i popijte što s nama." Sjedoše, popismo, popismo jopet, pa će Miko Petrović: "Kojim dobrom dobri ljudi ?" "To smo vi i šćeli reć, ustade oni Jablan, opet skide kapicu i nagnu se : "Dozvolite da se predstavim, ja sam Šerlok Holms a ovo je doktor Votson." Ustade i oni drugi, nagnu se i on i skide ćelepuš. Ustadosmo Miko Petrović i ја, nagnusmo se i mi i rekosmo čegovići smo. Sjedosmo opet, popismo a Jablan će: "Doša sam da izvršim istragu !" Pogledasmo se Miko Petrović i ja, bi mi neprijatno ! Obrnu se Miko Petrović oko sebe : "Potiše, ođe smo među Lacmane а LACMAN JE VOLIJI KOKOŠ ILI JAJE," zovnu kelnera i poruči OVNA I GRUDU SIRA. Zabavismo se četiri ure čopleći ovna i jedući sir, Crmničko vino neću ni pominjat. Kad se podmirismo, uozbilji se Miko Petrović : "U Crnu Goru se vazda znalo ko će vršit istragu, okrenu se put mene: kad si pošljednji put vidio maloga Rada ?" "Jutros, ppoša je s onijem brkatijem Sarajlijom da nešto uči." "Kako znaš", upita me Miko Petrović ? "Vidio sam Sarajliju đe je ponio dvije male puške i stavio ih za pas." Okrenu se Miko Petrović put one dvojice : "Poranili ste braćo а da i nijeste, ođe će se vršit samo jedna istraga i to ISTRAGA POTURICA a neće je vršit niko drugi do Vladika Danilo i to kad bude stio budući Vladika Rade, Amin !"

"Amin," rekosmo nas trojica. Poručismo, jedosmo, popismo, otpravismo ih na vapor, pa će mene Miko Petrović : "Miči jadan, što je kuća Holms i Votson spram kuće Petrovića Njegoša !?"

Нема коментара: