петак, 26. октобар 2007.

ŠESTO PISMO

ŠESTO PISMO

Gospodine Tabuki,

Očekujući vaš odgovor ne mogu da se uzdržim a da vam ne postavim jedno pitanje.

U priči HESPERIDE sa podnaslovom San-pismo, opisujete šta prvo ugledate prilazeći ostrvu a onda sledi opis cveća: VISOKOG I CRVENOG, MESNATOG KAO VOĆE, KAKVO NIKAD NISAM VIDEO.

Nastavljate dalje priču a da niste naveli ime tog cveća!

Šta je u pitanju? Teško mogu poverovati da ne znate ime i da se niste raspitali i informisali.Pogledajte, pročitajte taj

plastičan opis cveća kakvo nikad niste videli pre! Da vam cveće nije važno pa ni njegovo ime, ne biste ga uopšte

pominjali a kamo li onako opisali. A možda...? Ne usuđujem se da napišem ono što što mi pada na pamet! Ipak! Imajte molim vas razumevanja za mene, možda i vi kao kao i ja ne možete da se setite imena cveća?!

Ako nas je dvojica, ta činjenica je od posebne važnosti! Možda nas ima pedeset a šta kažete na mogućnost rapid-

nog širenja anomalije, na epidemiju?

Ne! To zaista zvuči paranoično.

Poštovani gospodine molim vas da me umirite, recite mi da grešim, recite mi.....ne znam, recite mi... izvinite, možda tražim od vas previše.

Pomalo unezveren, s poštovanjem M.P.

Нема коментара: