петак, 1. мај 2009.

BUREK FOREWER

28.Aprila od 8 do 9 sati uveče slušao sam Burekovu emisiju po gornjim naslovom na mađarskom radiju, posvećenu jubilarnom rođendanu mog šure Bojana Budimca. Sahat koliko traje emisija nije dovoljno vremena za mog dragog Bojusa. Iako sam sa zadovoljstvom i pažnjom slušao Bojana i njegovog benevolentnog drugara Bureka, Bojanov izbor pesama, pratio komentare i sam komentarisao, mislim da bi Bojanu najviše odgovarala jedna celodnevna emisija, 24 sata priče. Razlozi su mnogobrojni! Proživeo je od najranijeg detinjstva izuzetno zanimljiv život, živi ga i sada, obrazovan je, radoznao, skoro da nema oblasti u kojoj se on ne kreće kao riba u vodi, prati sva relevantna zbivanja od Turske gde živi, do sveukupnog belog sveta, kontaktira i sarađuje sa eminentnim sagovornicima, istovremeno se baveći i tz svakodnevnim, malim, ljudskim temama, životinjama, biljkama.... Ipak, moj utisak je da je bolji kada piše a ovo moje mišljenje potvrđuje bezbroj njegovih vernih čitalaca i njihovi komentari. Možda prenagljujem, slušaću sledeće emisije BUREK FOREWER koju zajedno vode on i Burek, pa ću možda promeniti ovaj sud. Emisija od 28.Aprila je bila posvećena njegovom rođendanu, a u takvim slučajevima, čovek se raspilavi i ima želju da do sitnih creva objasni pojedine segmente svog života. Kako bilo, uživao sam. Beograd, 1.Maj 2009

Нема коментара: