четвртак, 25. децембар 2008.

JUBILEJ

Bez pompe, slavlja i iluminacija proslavljam ovaj dan 25.Decembar 2008 godine. On mi dođe kao drugi rođendan. Tačno na današnji dan pre dve godine sam preživeo težak infarkt, pretekao sam kako reče Savo Peković. Promenio sam se i to nabolje (čemu lažna skromnost?), slikam kao nikada do sada, radim grafike i akvarele, imao sam samostalnu izložbu slika i grupnu izložbu grafika, izlažem u zemlji i svetu. Ima me na svim značajnijim svetskim sajtovima. Rezultati na kontrolnim pregledima su mi dobri, redovno pijem lekove, striktno se pridržavam propisane terapije, jedino se nisam odrekao cigareta. Svestan sam njihove štetnosti ali za sada nemam snage da ih se odreknem. One mi pričinjavaju zadovoljstvo koje ne mogu rečima opisati. Možda ću ih ipak jednog dana....ko zna?

Нема коментара: