понедељак, 7. јул 2008.

BAJKA, nastavak

Za to vreme veliki VUK je požurio prečicama samo njemu znanim i ubrzo stigao do usamljene BAKINE kuće. Okrenuo se oko sebe i video leje pune crvenog jedrog paradajza, paprike, crnog i belog luka, i veliki komad zemlje zasađen krompirom. Bio je prijatno iznenađen! "Pa BAKA nije ni malo bespomoćna, čak je izuzetno preduzimljiva." Zakucao je na vrata pošto je prethodno zagladio dlaku sa posebnim osvrtom na veliki rastresit rep, njegov ponos. Malo začuđen što iznutra ne čuje pitanje "Ko je to?", bio je nespreman kada su se otvorila vrata. Na njima se pojavila prelepa žena (pedesetih godina, to je saznao kasnije) u tesno pripijenoj crnoj haljini iz jednog dela sa velikim dekolteom koji je otkrivao ogromne bujne i čvrste grudi. A noge! Veliki VUK je isplazio svoju jezičinu buljeći u par vanredno izvajanih i uredno depiliranih nogu. Žena, BAKA ga je pogledala upitno. Veliki VUK je počeo da muca "Ja sam CRVENKAPA... to jest, ja sam došao....", pružio joj je kotaricu i zamukao crveneći. BAKA je uzela kotaricu, zahvalila se i rekla mu svilenim altom "Dragi moj VUČE, izvoli unutra, sigurno si žedan a ja sam upravo napravila hladan čaj od Majkine dušice." Veliki VUK je teturajući se od kovitlaca pomešanih osećanja, pošao za njom. Užagrenim pogledom pratio je kretanje BAKINIH guzova koje je crna haljina potencirala do bunila, lomljenje tankog struka, zatezanje listova nogu....ništa mu nije promicalo. U kući je vladala prijatna hladovina i polumrak usled zatvorenih žaluzina. BAKA ponudi velikom VUKU da sedne u u udobnu fotelju, ode u kuhinju i ubrzo se vrati sa dve zamagljene čaše čaja. Jednu je stavila na stočić ispred velikog VUKA a drugu je zadržala u svojoj ruci. Sela je preko puta njega, nenamešteno ljupko prekrstila božanstvene noge i otpila gutljaj. Veliki VUK je ćutao kao zaliven, gutajući je očima. Ni malo nervozna, svesna svog dobrog izgleda, BAKA mu se iznenada obrati "Dragi moj VUČE, otvoreno govoreći ja sam u svom životu prošla sito i rešeto, ništa što je ljudsko nije mi bilo strano. Naravno, takvo moje ponašanje nije nailazilo na dobar odziv komšija a i mojih bližnjih, te sam se sopstvenom odlukom preselila u ovu kuću, gde živim onako kako ja hoću bez da mi to neko prebacuje." Srknu još gutljaj čaja i nastavi "Opusti se veliki VUČE, popij čaj, prijaće ti." Veliki VUK je posluša, hladan ukusan čaj mu malo rashladi glavu. BAKA se nagnu ka njemu, njene velike grudi se uzbibaše, što velikog VUKA ponovo izbaci iz ravnoteže! "Ipak postoji nešto što za života nisam probala a mislim da mi se sada ukazala prilika da i to probam." Veliki VUK se umalo zadavi, grlo mu je bilo suvo kao barut! BAKA mu se primače, mogao je da oseti divan miris njenog tela i tiho ali odlučno reče "Nikada u životu nisam imala seks sa životinjom! Sve i svašta sam probala i sama izmišljala poze koje teško da bi uspeli da izvedu i najbolji poznavaoci KAMA-SUTRE ali mi nedostaje šlag na torti a to je seks sa životinjom. Dragi veliki VUČE da li si voljan da mi udovoljiš i ispuniš želju koja me već dugo opseda?" Veliki VUK samo klimnu glavom nesposoban da iz sebe izbaci i jednu reč. "Divno, fantastično mili moj VUČE, onda nema potrebe da odlažemo stvar", zacvrkuta BAKA, vešto povuče rajsferšlus na leđima i crna haljina samo skliznu niz njeno boažanstveno telo. Kakva Miloska Venera, kakvi bakrači, veliki VUK se zabulji u golu BAKU! Ogromne čvrste sise sa bradavicama veličine šumskih jagoda, ravan stomak sa savršeno izvajanom udolinom pupka, gusta šuma Venerinog brežuljka, butine istovremeno čvrste i podatne, listovi nogu već ranije opisani i na kraju nežno suptilni članci na nogama i prstići kao rad nekog velikog Helenskog vajara! Kurac velikog VUKA odavno čvrst i uspravan, poče da prska kao vodoskok. "Divno, odlično, ushiti se BAKA, sada ćeš moći duže da me jebeš." Spusti se na kolena i obema šakama uhvati kurac velikog VUKA. Oliza mu jaja zubima čupkajući dlake. Veliki VUK joj se prepusti, ionako nije više vladao sobom. BAKA je stručno ali nežno drkala njegov pristojno veliki kurac, lizala crveni šiljati užareni glavić i uskoro je u svojim šakama stezala čvrst kao da je od čelika, komad mesa zavidne veličine. "A sada ćemo ovako", reče BAKA ne ispuštajući kurac iz šaka, okrenu zadnjicu i veliki VUK samo što se ne onesvesti od prizora! Između savršenih polulopti BAKINE guze, poluotvorena, sjajna od sokova, nalazila se pička neuporedive lepote! Klečeći sa jednom rukom na podu, BAKA drugom rukom privuče glavić svojoj pički i poče da je trlja. dahtala je od slasti, mešala guzom, izgovarala bezobrazluke dok potpuno napaljena nije svom snagom ugurala VUKOVU kurčinu u svoju divlju i pohotnu pičku. Glavić je udario u grlić materice i BAKA vrisnu od miline. "Hajde sada veliki VUČE, guraj, jebi me, jebi...rasturi me!" Veliki VUK nekako dođe sebi i poče da je jebe kao da mu je to poslednji put u životu! "Tako mili moj VUČE, takooooo..."jecala ja BAKA. Trajalo je to i trajalo a kad veliki VUK oseti da se bliži vrhuncu htede da izvuče kurac ali mu ne dade BAKA govoreći "Svrši u mene, svrši... nemam menstruaciju više od godinu dana." Veliki VUK eksplodira u vreloj BAKINOJ utrobi. Bar litar spermatozoida je jurnulo u matericu uzalud tražeći nepostojeće jajašce. Veliki VUK je jedva dolazio do daha a BAKA je vrištala od sladostrašća "Nemoj ga vaditi...neka ostane u meni...oh kako me divno ispunjava....to...to..." Svalili su se na bok izgubivši snagu, bar veliki VUK. BAKA je bila neumorna! Stezala mu je kurac vaginalnim mišićima menjajući ritam i ne prođe mnogo kurac velikog VUKA je opet bio veliki i moćan. BAKA ga obuhvati šakom "A sada da probamo i ovako", reče i prisloni ga uz svetlosmeđu rupicu guze. Veliki VUK je bio izbezumljen! BAKA glavićem poče da trlja i zaostalom spermom podmazuje guzni otvor. Kada joj se učinilo a bila je u pravu, da se guza otvorila, ugura šiljati glavić. "Jao kako je ovo dobro", prošaputa BAKA i natače se na kurac do jaja. Prionuvši na posao veliki VUK je rasturao BAKINU guzu, šljapkajući jajima po njenoj mokroj grimiznoj pički. Ipak, ma koliko veliki, VUK je imao svoje granice. Posle dva sata jebanja, urliknu i svrši. BAKA je vrištala doživljavajući svoj sedmi analni orgazam. Veliki VUK pade na leđa sa sve četiri u vis, kurac mu je podrhtavao nemajući više šta da iscedi iz sebe. Neumorna BAKA mu sede na grudi gurajući mu svoju nezasitu pičku na njušku "Liži me...liži", mucala je uzbuđeno. Veliki VUK zavuče jezik duboko u BAKINU pičku i poče da joj oblizuje mekane sočne zidove. BAKA ponovo svrši i skoro ga uguši potokom svoje guste tečnosti. "Ne mogu više, zavapi veliki VUK....umreću!" "Dobro, dobro, odmorićemo se malo" pristade BAKA. Sledi nastavak

Нема коментара: